ORFIT ZET INTERACTIEVE WERELD IN

TIJDENS HUN ONLINE BEURS ASTRO EN ESTRO

Tijdens de online beurs van Astro en Estro 2020 zocht Orfit een unieke ervaring voor hun online bezoekers. Bij Laarhoven kwamen we op het idee om een online Interactieve Wereld te creëeren. Een wereld waarbij de bezoeker in de lead is en demo’s kan bijwonen van de diverse devices die Orfit te bieden heeft. Uiteraard staan de bezoekers van deze online demo’s in contact met een expert van Orfit. 

Geleverde services

  • Visitor Journey®
  • Doelgroep Onderzoek
  • Activatie Concept
  • Behavioural Design
  • Operational Services
  • Pre-, During- en Post-Events materialen 

BEURSSTANDS

Previous slide
Next slide

ORFIT DISPLAYS

Previous slide
Next slide

Meerdere displays waarop de doelgroep de Orfit producten op een levend model kan uitproberen en zelf de verschillen in werking kan ervaren.

2.0-Directmail-V2

Pre-Event Fase

Voor het online event hebben we een directmail campagne ontwikkeld. Het doel hierbij was om awareness voor hun online event deelname te creëeren + de lancering van hun online Interactieve wereld bekend te maken. Uiteraard kon men ook al een afspraak maken met een expert van Orfit.

Keer op keer
weer succes!

We werken al jaren tevreden samen met LD.

Orfit

Meer weten?

Contact Dennis