9 Maanden beurs

Prenatal behaalt Prenatal zijn targets
Prenatal staat jaar in jaar uit op de 9 Maandenbeurs. En uiteraard staan ze daar met een doel: Verkopen! Naast dat ze speciaal voor de 9 Maandenbeurs een unieke collectie ontwikkelen besteden wij samen met Prenatal veel aandacht aan de presentatie. De unieke beleving die hun doelgroep in de winkel ervaart, beleven ze ook op de stand. Custom made meubilair, sfeervolle verlichting + een strategische customer journey zorgt ervoor dat de doelgroep door de hele stand wil wandelen. En dat blijkt ook uit de verkoopcijfers en het onderzoek dat Prenatal altijd uitzet onder zijn bezoekers.

9 Maandenbeurs

Prenatal behaalt Prenatal zijn targets
Prenatal staat jaar in jaar uit op de 9 Maandenbeurs. En uiteraard staan ze daar met een doel: Verkopen! Naast dat ze speciaal voor de 9 Maandenbeurs een unieke collectie ontwikkelen besteden wij samen met Prenatal veel aandacht aan de presentatie. De unieke beleving die hun doelgroep in de winkel ervaart, beleven ze ook op de stand. Custom made meubilair, sfeervolle verlichting + een strategische customer journey zorgt ervoor dat de doelgroep door de hele stand wil wandelen. En dat blijkt ook uit de verkoopcijfers en het onderzoek dat Prenatal altijd uitzet onder zijn bezoekers.

Geleverde services

  • Visitor Funnel®
  • Visitor Journey®
  • Doelgroep Onderzoek
  • Activatie Concept
  • Behavioural Design
  • Operational Services

96,7% ervaart de stand als een unieke ervaring

Ieder jaar houdt doet Prénatal onderzoek naar de beleving die de bezoeker ervaart tijdens zijn bezoek aan hun stand.
Door na de aankoop even naar 1 van de laptops te lopen,
aan het onderzoek deel te nemen en je contactgegevens
achter te laten. Ook zit hier nog een win-win situatie aan vast:
De bezoeker ontvangt bij deelname aan het onderzoek ook nog eens korting bij een online aankoop op de website van Prénatal. Hierdoor ontvangt Prénatal niet alleen waardevolle data van hun doelgroep, maar geeft het hun ook de feedback
om de beleving van hun stand nog meer te optimaliseren.
En uiteraard geeft het ons de creativiteit en impuls om de stand
te blijven ontwikkelen naar de behoefte van de doelgroep.

Keer op keer
weer succes!

We werken al jaren tevreden samen met LD. Het team van LD is een partner, flexibel en een specialist als het gaat om beleving creëren. Dat blijkt niet alleen uit onze ervaring, ook uit de onderzoeken die we doen onder onze doelgroep.
Irene Johannes-Arendsen
Officer Branding Prenatal

Meer weten?

Contact Dennis